Sommerkonsert på Cafe Plenum
Igjen får vi høre Tom Lund, på Cafe Plenum, som gang på gang fanger sitt publikum, denne gangen: Toms Diner, med Frløydis Grorud og Torun Eriksen
Tom S Lund sitt skråblikk på kjente og sære pop, jazz og visesanger fra vår nære fortid møter de to fenomenale Frøydis Grorud på sax og fløyte, og den prisvinnende vokalisten Torun Eriksen - vær der, velkommen til en flott og ekte konsert du virkelig trenger å høre🎶👏❤️
Dette er kanskje 5 året på rad Trio de Janeiro-gitaristen Tom S Lund gjester plenum. Vi vil denne gangen få høre alt fra Steve Wonder til Monica Zetterlund, via Bee Gees og Elton John, spilt på orkesterlederen Tom S Lund sin karakteristiske, vuggende bossa nova-aktige måte - med de to fenomenale solistene Frøydis og Torun Eriksen
Gratis adgang, men vi tar imot vipps gaver
Konseryen er støttet av Avantor, Slemmestad Brygge
→ Her kan du lese mer om aktiviteten
Mer om Musikk i Slemmestad