Å lengta heim
Velkommen til utstillingen "Å lengta heim" av Ingvar Moi. Bildene er inspirert av Arne Garborgs "Knudaheibrev".
Å lengta heim
Alle mennesker lengtar tilbake til der de kjem frå. Til ein stad, ein familie, eit menneske, eit land.
Arne Garborg reiste, eller flykta, heimanfrå då han var 17 år. I bøkene sine skriv han mykje om det kompliserte forholdet sitt til familie og heimplassen sin. Eg har lese mykje for å prøve å forstå Garborgs forhold til Jæren. Bøkene hans er fylte av sterke beskrivingar av menneske, familie, ver, vind, lynne og natur.
Dette har jeg gått i dialog med. Det er spesielt boka Knudaheibrev som jeg har lese og vorte inspirert av. Kjenslene hans til heimplassen var ganske kompliserte, men han lengta heile livet tilbake. Tilbake til stader, til vind og ver, til heimegarden, til familien, og til Knudaheio.
Eg er så heldig at eg kan reisa heim til Jæren når eg vil. Å lengta heim er nok en kjærlighetserklæring til området eg kallar heim.
Utstillingsåpning 1. juli kl. 18.00
Se åpningstider på museets nettside.
→ Her kan du lese mer om aktiviteten
Mer om Asker museum